Tuesday, April 6, 2010

hola..




aku adalah dalam keadaan yg tak stabil..sebab aku kdg2 ada mood dan kdg2 aku takde mood..apakah itu tanda proses penuaan makin hampir? ohh tidakkkk!!tapi yg pasti aku dah mampu kawal marah aku..yela,kan marah itu perangai syaitonirrajim..aku dah boleh kawal marah aku pada lalink aku..dan dia suke..of coz lah dia suke,tak lah lagi dia dengar halilintar ni berbunyi..aku hepy bila Remy Ishak aku,(cewah)menang kat ABP hari itu..wah!aku suka dia u ol..sebab dia macho n kulit dia tanned..nampak maskulin sgt2..






Tahniah la kat Pelakon favret aku juga iaitu Tiz Zaqyah..Remy dan Tiz berlakon dalam Nur Kasih tapi aku tak suka cerita tu..aku suka Remy dan Tiz dalam cerita yang lain tapi tak perlu lah aku cakap cerita ape (sebab aku pun lupa tajuk dia..wakakaka)..




macho betul mamat ni..wakakaka..


cute betol minah ni..huhuhu

aku pelik lah dekat spesis manusia yang tak boleh tengok orang lain bahagia..aku bukan mintak duit dari dorang aku cume mintak jangan ganggu hidup aku..jika aku ada buat salah tegur lah,jgn mengata belakang..aku tak mintak dorang sanjung aku but at least gimme some space to breath..aku bukan malaikat..aku pon perlu cari kebahagiaan aku..aku bersusah payah cari dan bila aku dah jumpa aku nak simpan kebahagiaan aku..tolonglah,aku penat dengan orang mcm ni..aku tak pernah ganggu hidup korang so leave me alone la..

ok reena,kontrol jiwa..fuhhhh!!tarik nafas..huhuhu..boleh tak kita same2 cari bahagia pastu kite same2 jage dan simpan bahagia kite itu supaya hidup kita semua jadi lagi tenang dan bermakna..

boleh tak?


No comments:

Post a Comment

sweet talking