Wednesday, January 27, 2010

blur ..

well today aku bace paper pasal sorg jantan blogger name adukataruna yg da ditahan polis after main hide n seek dgn pihak berkuasa .. jantan ni da hina sistem kesultanan di malaya ni .. ape lg berdentam dentum la mereka2 yg melayu ni termasuk la aku .. alahai .. apelah bodoh sgt jantan ni .. almarhum tu da mangkat da pon .. kenape la dia dengki sgt .. dia tu org ape? Melayu kan? .. habes tu kenapa dia mcm tu wtf btolla .. skang mendapatla ko .. dok la ko tu kat lokap .. mamam free,katil pon best bley patah tulang belakang tidor atas tu .. ada otak fikir lah brader .. jgn ingat ko sorang jer yg bagus .. ingat!! polis malaya ni antara polis yg tercekap kat dunia ni .. ala-ala horatio tau ..
dah lah .. lupekan pasal jantan poyos ni .. welllll .. today gak aku ber-ym-ing dgn kwn lame aku Cik Pojie Yaacob .. lame dah aku tak contact dia .. rindu kat dia .. Pojie .. si kurus yg kelaka n cerdik pandai macam kancil yg terer prinsip akaun mase skool dulu tp kwn dgn aku yang bodoh akaun ni ..
today gak aku blur la .. tata

1 comment:

  1. apela ko nie...syok aku baca entri lepas geram ko nie..tetibe...masuk gak cite agu kat bawah tuh.Apela...aku pon baru updated blog aku.heheheh

    ReplyDelete

sweet talking