Friday, January 29, 2010

Berpisah jua ..

cewah .. tajuk tak boleh blah .. tp memang pun berpisah .. majlis perpisahan my member seofis ..



the foods .. sambal tu yang menggiurkan aku ..



the people who ate that foods .. beratur ye ..



the girl that had been celebrated and ate the foods .. dapat hadiah suke ye .. so kak zam,wish u luck di tempat baru .. terima kaseh atas tunjuk ajar akak pada saya .. all the best ..



bila lelaki cakap ..




  1. I LOVE YOU .. he really mean it .. maksod ILU bagi lelaki adalah "saya cintakan segala apa yang ada pada awak dan takkan sesekali melukakan hati awak" .. bila lelaki mengungkapkan kata2 ILU ni,dia bukan bermain2 api .. ceewah .. maksod ILU pada lelaki adalah saya sayang awak,saya rindu awak,saya chinta awak dan sudi tak awak jadi isteri saya .. ceewah .. kawen teros ..


  2. TENGOK LAH DULU .. bila kita ajak dia teman kita shopping atau kemana saja,bila dia cakap tengok lah dulu bermakna "saya taknak cuz saya penat atau bla bla bla" .. jadi jangan mimpi lah nak paksa2 dia lagi ..


  3. SELAMAT MALAM SAYANG .. wah .. tidur kita mesti lena bila dapat ucapan ni dari si dia .. ayat ni bermaksud,awak jangan tinggalkan saya tau cuz tiap2 malam saya nak tidur bermimpikan awak ..

ok .. cukup lah tiga dulu untuk hari ni .. kadang2 hati lelaki ni susah nak faham .. kalau gaduh,kita bagai nak tercabut tekak mengamuk kat dia tapi dia cool jer drive kereta .. bila kita dah senyap apa yang dia cakap? ei .. entah lah aku .. aku ni kalau bergaduh ikot sedap mulut jer aku nak cakap apa .. tapi lame2 aku mesti menyesal .. dah tu aku yang akan menangis .. hampess! love is hard to explain .. love is mystery that need to be explored by us .. tapi dalam pada kita sedang asyik dilamun chinta,jangan lupa pada Yang Maha Mencintai ..


tata


No comments:

Post a Comment

sweet talking