Wednesday, December 2, 2009

adik-bradik gler

ni ha aku nak knl kat uol semua adik2 aku yg slalu wat aku skt ati n meluat .. apepon dorg yg da bez,da boom n da vogue ..






yg pakai skaf pink tu name dia Syera .. dia ni kalo uol nak tau dia nakal gler .. slalu wat parents aku pening .. tp ramai sgt peminat smpai telinga aku ni da bernanah dgr cter dia .. tp dia ni pandai amek ati ibu n abah .. smpai abah ckp kalo xde dia kat umah, umah jd sunyi .. yela tu ..





yg ni selepas aku,Fara .. kepala hangen je kejenye .. dgn dia aku mcm kwn .. byk perkara bley kongsi .. tp kengkadang dia ni mcm tsunami cket .. kalo xkene,mule la ngamok .. kkdg2 bengang gak aku dgn dia .. tp apepon,dia mmg adik n merangkap best buddy aku ..



ha yg ni yg laz,Faeez a.k.a Adeq .. bapakla nakalnye .. tp bley di harap .. kat umah tu asyik2 dia jer yg kene suh wat keje .. walaupon dia wat dlm mrh (ape taknye .. akak2 dia pemalas,nak amek "sotong2" kitorg pon kdg2 soh dia) dia ttp wat .. dia ni pak lawak dlm umah aku .. n yez .. dia kaki meniru perangai n aksi org .. dia pndai tau menari ala beyonce .. hidup gler hips dia .. hahaha .. syg semuanya ..

No comments:

Post a Comment

sweet talking