Thursday, December 31, 2009

betulkah aku?

JULAI

seronok didampingi - well,betol la kot .. tp kdg2 rase nak sndiri2 jer .. hu3 .. ble lalink ckp nak hantar gi mane2,aku kdg2 kerek gak,ckp nak pegi sendiri tp aku tau aku ni malaz sgt2 nak menapak sorg2 ..


banyak berahsia dan sukar dimengerti ( terutama lelaki )- yup! ada kdg2 kite nak hal tu kter je yg simpan .. kire nak privacy la ..


agak pendiam kecuali diransang -betol!!! aku ni jenis malaz nak bercakap .. tp ble da jmpe kwn2,hmm .. ingt lg mase skool dlu di cop sebagai geng bermasalah dgn bdk2 jantan yg perasan bagos .. geli aku! mcm muke bagos sgt .. mcm cerdik sgt .. (tbe2 rndu kat izyan,tqah n utieh-guys,adakah aku yg menjauhkan diri atau korg yg semakin jaoh)


ada harga dan maruah diri -100% .. n my family is my pride! usik family aku,siaplah ..


tidak suka menyusahkan orang lain tetapi tidak marah jika disusahkan -errr .. lalink,betol ke? hu3


mudah dipujuk dan bersikap lurus -a'ah .. lalink pggl aku c luros bendol .. aku pon percaya batak la ape dia ckp .. pdhal dia tipu jer ..


sangat menjaga hati orang lain -kih3 ..


sangat peramah -td kate pendiam .. (?)


emosi sangat mendalam tetapi mudah terluka hati dan lambat pulih -yup3333x .. aku ni sensitif .. mudah menangis .. emo la tu ..


berjiwa sentimental -1000 thon xkan mungkin? sentimentalkah aku?


kurang berdendam -ni ye la kot .. aku suke let go .. xsuke simpan ..


mudah memaafkan tetapi sukar melupakan -tnyelah sape2 yg aku rapat ..

tidak suka benda remeh temeh -wat saket paler je ..


membimbing cara fizikal dan mental -adik2 aku la tu ..


sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang -wawawaa ..


layanan serupa kepada semua orang -everybody deserves it .. ever1 is equal ..

tinggi daya simpati -mmg la .. aku tak boleh tgok bdk susah .. org tua susah ..


pemerhatian yang tajam -lalink selalu jd mangse ..


suka menilai orang lain dengan pemerhatian -betol! 1st impression aku slalu silap ..


mudah dan rajin belajar -tuhan je yg tau ..

suka muhasabah diri -ni pon .. tuhan je yg tau


suka mengenang peristiwa atau kawan lama -Naw fu d'art .. love u ol


suka mendiamkan diri dan duduk di rumah -rimas kat luar ..


suka tunggu kawan tapi tak cari kawan -da kate xperamah ..


tak agresif kecuali terpaksa .. da kate bler di ransang ..


lemah dari kesihatan bahagian perut -da tu apendik aku ni ape cer? siap ada parot tebok bagai ..


mudah menjadi gemuk jika tak dikawal -sgt3333 la betol!! pas apendik,amek ko!

minta disayangi -abg syg syg x? tipikal ayat simpati ble wat salah .. muntah siler ..


terlalu mengambil berat -aku akak n anak yg bek .. x cayer tanye aku ..


rajin dalam membuat kerja- wawawawawa ..

No comments:

Post a Comment

sweet talking