Wednesday, December 30, 2009

hmmm .. *sigh*

baru je nak mengenali kak lynn n kak nor da dorg kene transfer unit .. sdey la .. due2 bek dgn aku .. even aku maseh baru lg kat cni but they treat me nicely .. i feel comfortable when i'm with them .. i hope this bond will never fade away .. never ..
well,dis week aku mcm lemau cket .. cume today i feel more better .. dunno y .. but i'm still perform my duty .. hu3 .. jgn ingt aku mlz tau ..
tibe2 teringt kat ibu n abah .. yeah,even aku da besar gabak,but still aku manje dgn dorg .. even aku da xpndai nak show manje tu tp ble ada part2 yg aku rase stress,aku slalu ingt kat dorg .. bkn time sng aku x ingt .. tp ble time susah,time stress, ble ingt kat dorg aku jd insaf (walaupon jap .. hu3) .. aku teringat how hard 4 them to raise up me n my siblings .. the hardest time 4 us .. kdg2 ngalir airmate ble ingt how strong they r to overcome all the obstacles in dis life .. aku ingt mcmane kuatnye abah mengharungi segalanye n tibe abg aku pergi menghadap illahi,betape aku lihat airmatenye mengalir di saat nak kucop abg wat kali terakhir .. i'll alwaz remember dat .. xkan pernah lupe .. never! betape lemahnye abah time 2 apabila khlgn hero sulongnye yg sentiase menjadi harapannya untuk menjage adik2nya yg bley tahan byk kerenahnye ni .. n aku xkan lupe abah beristighfar byk kali sambil memegang kuat stereng kereta apabila my lalink menyampaikan berita pemergian abg (aku dlm ambulans dgn abg,my lalink follow blkg) .. ni adik aku yg citer ..
n ibu? xpyh nak ckpla,ibu pengsan byk kali .. smpaikan aku riso sgt2 dgn dia ..
"anak zan tu abg,yg zan kandung 9 bulan"
aku ingt lg ape ibu ckp kat abah dlm kete once dia tau abg da xde ..
"ye,abg tau .. tp zan jgn mcm ni"
tuhan .. aku menjadi anak sulung serta merta ..
xtaula nape aku nak cter plak pasal ibu n abah .. maybe aku rindu kot .. hu3 ..
ish .. da besar gabak nk rndu2 lg .. hu3 ..

No comments:

Post a Comment

sweet talking